За даними американських журналістів, кросовер покоління G45 обзаведеться більш точним рульовим механізмом, йому розширять колію, перекалібрують підвіски і переглянуть аеродинаміку.
Також “четвертому” X3 обіцяно широкий перелік електронних асистентів, функціональність яких можна буде розширювати в міру виходу оновлень.
Серед них – адаптивний круїз-контроль і система запобігання зіткненням, що розпізнає самокатчиків і мотоциклістів.
Сайт BMW Blog опублікував перші фотографії та інформацію про BMW X3 нового покоління.
Кросовер у кузові G45 дебютує до кінця року і стане найдрайверською генерацією “іск-третього” за всю історію.
Також новинці обіцяно найнижчий у класі коефіцієнт опору повітрю – 0,27.
Знизити показник на 0,02 вдалося завдяки оптимізації форми кузова і днища, новим активним “жалюзі” в решітці радіатора і колесам.
Новому X3 поміняли кінематику і еластокінематику підвісок, розширили колію (хоча колісна база не змінилася), плюс модернізували стабілізатори поперечної стійкості та замінили рульовий механізм на більш точну систему EPSapa.
У версії X3 M50 до того ж з’явився задній диференціал із блокуванням, набір розпірок і підсилювачів, а також більш жорсткі пружини.
Втім, на цьому нововведення не закінчуються, оскільки на X3 G45 серйозно покращено роботу електронних асистентів.
Кросовер зможе розпізнавати самокатників і мотоциклістів, навчиться попереджати про небезпеку відкриття дверей.
Заявлені функції активного ведення в межах обраної смуги, адаптивний круїз-контроль із детекцією світлофорів і паркувальний помічник.
Гамма двигунів X3, як і раніше, охоплюватиме бензинові та дизельні агрегати з різним ступенем електрифікації.
Ну а на зміну електричному iX3 прийде кросовер Neue Klasse, передвісником якого виступив концепт Vision Neue Klasse X.